اجرای طرح کاداستر معادن از مصادیق صیانت از حقوق شهروندی است.

معاون توسعه مدیریت ،منابع و اموراستانها گفت: یکی از بارزترین مصداق صیانت از حقوق شهروندی در بخش معدن،‌ اجرای «طرح کاداستر» بود که معدنکاران و علاقمندان به سرمایه گذاری معدنی با ورود به سایت مربوطه تمامی اطلاعات پهنه های معدنی و اطلاعات فنی لازمه را در اسرع وقت به آسانی کسب می کند.

 new22به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید وتجارت ایران (شاتا) « علی یزدانی » در جلسه شورای فرهنگی افزود: وزارت صنعت،معدن وتجارت موضوع صیانت از حقوق شهروندی و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را دنبال می کند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد وزارت صنعت ، معدن وتجارت در صیانت از حقوق شهروندی طی سال گذشته و چهار ماهه نخست امسال ارایه شد.
در ادامه این نشست، محمدرضا عبداللهی »مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن وتجارت نیز گفت: در پاسخگویی به ارباب رجوع ، بحث مدیریت زمان مطرح است که در کوتاه ترین مدت خدمات کیفی به مراجعه کنندگان ارایه شود.
به گفته عبداللهی ؛ با ایجاد درگاه الکترونیکی پاسخ به نامه های واصله را در یک پروسه کوتاه انجام می دهیم، همچنین در راستای صیانت از حقوق شهروندی؛ پاره ای از مقررات و دستورالعمل ها اصلاح شد.
گفتنی است: در این نشست نمایندگان هر کدام از سازمانها و شرکتهای تابعه وزارت صنعت، معدن وتجارت به ارایه آمار اقدامات خود در دو حوزه یاد شده نموده همچنین پیشنهادات و نقطه نظرات خود را به منظور بهبود فرآیند آن اذعان داشتند.

اطلاعات تماس

آدرس کارخانه:

اصفهان-شهرک صنعتی رازی-انتهای خیابان دهم-پلاک87

 تلفن:

031-53323448

فکس:

031-53323449

ایمیل:

نقشه سایت